Ruime gem. of gestoffeerde woon-/slaapkamer Lijnbaansgracht!

Aangeboden: Ruime gem. of gestoffeerde woon-/slaapkamer Lijnbaansgracht! Prijs: € 475,00

Ruime gem. of gestoffeerde woon-/slaapkamer Lijnbaansgracht!

Een ruime gemeubileerde of gestoffeerde woon-/slaapkamer van 26m2 aan de Lijnbaansgracht vlakbij de Pijp. Het is een leuke lichte ruimte met eigen voorzieningen zoals een douche en een schone keuken. Gelegen op de derde etage van een karakteristiek pand met gedeelde opgang. Huidige bewoner wil graag zijn woonruimte voor langere tijd verhuren, sowieso voor 1-2 jaar (alles is mogelijk in overleg). Beschikbaar per 1 mei 2011, huurprijs is 475 euro per maand inclusief.

Kijk snel voor alle info en om contact op te nemen met de aanbieder:
(please contact the owner on website listed below)
meer info


1 reacties:

Anoniem zei

hoi, ik Sandra 124 uur per maand in Amsterdam werkend sinds 2009 op vast contract naast mijn internationale werk en wonend in Abcoude zou al langer zo graag op de voor mij perfecte plek toch wel voor minimaal 2 jaar per 1 mei willen huren. De huur is geen probleem voor mij de afstand nu van huis naar mijn werk wel naast dat mijn sociale leven zich totaal in Amsterdam afspeelt.
Groeten van Sandra
Ben netjes, rustig en verandwoordelijk en is alleen voor mijzelf bedoeld

Een reactie posten

Zoeken op Huizen en kamers te huur

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger