Woonruimte aangeboden (inwonend) Assen, per 1 februari vrij

Aangeboden: Woonruimte aangeboden (inwonend) Assen, per 1 februari vrij Prijs: € 350,00

Wegens vertrek van de huidige huurster komt per 1 februari mijn zolderkamer vrij.Ruime, prettige zolderkamer met veel daglicht door grote dakkapel voor 1 persoon. Op voorzolder voorzien van keukenblokje (koudwater).Gezamenlijk gebruik van badkamer, keuken en schuur.Huurprijs : €350,- per maand met hetzefde bedrag eenmalig als borg.De prijs is incl. water/gas/elektra/internet (uitgaand van normaal gebruik).De wasmachine is eveneens voor gezamelijk gebruik.Het betreft een tijdelijke huur tot in eerste instantie max. 1 jaar.Grote huisdieren (poes/hond) zijn niet gewenst. De woning is gelegen in Pittelo (Assen-West), centrum op minder dan 10 minuten fietsen, park op loopafstand. Wederzijds vertrouwen vind ik hierbij erg belangrijk. Mocht je geïnteresseerd zijn, mail me dan. Dan neem ik contact me je op. groet, Peter
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Huizen en kamers te huur

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger