met spoed gezocht huur huis

Gezocht: met spoed gezocht huur huis Prijs: Zie omschrijving

heel erg . hallo ik ben annie. ik ben op zoek naar een huur huis in en rond om meerkerk. het is voor mijn beste vriendin. eerst is haar moeder overleden ,ze is daar naar haar zorg zame man verloren aan een slopende ziekte.ik kan er niet tegen dat ik haar zo veel verdriet ziet hebben ,want op kerst avond is haar man overleden ,dus voor haar is kest moeilijk ,ik zou haar graag goed en mooi nieuws willen brengen zo dat kerst voor haar ook weer mooi is ,das een goede herinnering .en geen pijn.of dat ik kan zeggen in het nieuwe jaar we hebben een huis gevonden .dan kan ze een nieuwe start maken.we zien haar zo erg achter uit gaan.de rest van haar familie en vrienden wonen hier .en ik weet dat ze elke dag huilt om er dicht bij te kunnen wonen .ze is zo lief en zorg zaam en zeer betrouwbaar.gewoon een meid met een gouden hartje.ik wil haar zo graag helpen ,al moet ik op de fiets gaan maar ik zal haar altijd blijfen helpen .het is daarom heel erg belangrijk dat ze dich bij me woont zo dat ik haar kan helpen .aub mensen mail mijn aub voor mijn beste vriendin want ik wil haar echt niet kwijt door dat ze verdriet heeft.ik hou van haar .ze is zo als een zus voor mijn ,dan begrijp u wat een pijn je kan voelen ,als iemand zoon verdriet heb.partuculier mag ook aub mail maar
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Huizen en kamers te huur

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger