Per direct gemeubileerde woonruimte Amsterdam tot 31-12-'10

Gezocht: Per direct gemeubileerde woonruimte Amsterdam tot 31-12-'10 Prijs: € 1.400,00

Ik ben per direct op zoek naar gemeubileerde woonruimte in of nabij het centrum van Amsterdam tot eind december. Het liefst zelfstandig, maar een gedeelde douche of keuken vind ik ook geen probleem. De prijs die ik ervoor wil betalen is afhankelijk van de aanbieding. Voor een kamer wil ik bijvoorbeeld minimaal €500 betalen en voor een eigen studio in het centrum maximaal €1400,-

Ben je dus de komende maanden in het buitenland, dan zou ik graag gebruik maken van de gelegenheid jouw huis te huren. Is je huisgenoot de komende maanden weg, dan wil ik graag tijdelijk je nieuwe worden.

Ik ben een vrouw van 35 en werk doordeweek fulltime. In mijn vrije tijd vind ik het leuk de leuke tentjes in Amsterdam te ontdekken, naar de Melkweg te gaan, te relaxen etc. Ik kook graag zelf, ben nog op zoek naar schilderlessen en een sportschool.

Tips zijn ook van harte welkom. Als ik een huis vindt door jouw tip, krijg je een cadeaubon van de Bijenkorf van €100,- van me!

Maak jij me blij?

Groet Kim

PS. Bedankt voor alle twitter-RT's!
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Huizen en kamers te huur

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger