Tijdelijke woning gezocht in Haarlem en omstreken

Gezocht: Tijdelijke woning gezocht in Haarlem en omstreken Prijs: Zie omschrijving

Ik zoek een tijdelijke huurwoning in de buurt van Heemstede/Haarlem binnen een straal van 5KM van het Hageveld College, de reden hiervoor is dat ik binnenkort mijn huis ga verkopen en dat ik voordat ik definitief richting het oosten van het land vertrek nog wat tijd met mijn zoon die in Haarlem woont op het moment wil doorbrengen. Ik wil het liefst een huis een beetje buiten met een tuin o.i.d. Als het kan het liefst voor slechts 2 avonden per week aangezien ik er niet de hele tijd zal zitten, de dagen zouden dan wel woensdag en donderdag moeten zijn i.v.m. werkomstandigheden.

Hartelijke groet, Peter Rohmer.

Mijn telefoonnummer is 06 - 50 50 7000
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Huizen en kamers te huur

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger