te huur 1 nov nieuwbouw 2 kmr appart. centrum Amersfoort

Aangeboden: te huur 1 nov nieuwbouw 2 kmr appart. centrum Amersfoort Prijs: € 690,00

Vanaf 1 november 2010 (of medio november 2010) bied ik mijn 2 kamer appartement hartje centrum Amersfoort (Koesteeg) te huur aan. (inschrijving bij gemeente mogelijk)

Het betreft een nieuwbouw appartement (vandaar nog geen foto's). Ik ben opzoek naar een zelfstandige nette (niet rokende) huurder. Het is een 2 kamer appartement van 40m2.

De huurprijs bedraagt 690 euro per maand. Dit is excl. gas/water/licht/internet en excl. servicekosten (deze worden naar verwachting tussen de +/- 60 euro per maand) en excl. gemeentelijke heffingen.

Ik ben opzoek naar iemand die voor minimaal een jaar (misschien langer) het appartement wilt huren.

Mocht je interesse hebben, wil je mij dan een mailtje sturen met een korte motivatie en beschrijving wie je bent en wat je doet?

Ik ben benieuwd naar de reacties!
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Huizen en kamers te huur

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger